2008年2月17日 星期日

星期六更換情人節禮物

一早就陪Justin返工﹗


其實有時我都會覺得咁早起身都幾辛苦﹗


不過可以陪佢返工﹗


星期五又成晚可以一齊﹗都應該開心既﹗


之後我就返左屋企訓﹗


訓到一點諗住去做facial﹗點知無位﹗


咁我就去等Justin放工啦﹗


之後去左APM換﹗


好彩佢話鍾意個公事包款﹗


但無佢鍾意果隻色﹗


將軍澳有﹗


咁我就堅持去﹗


叫埋細佬一齊﹗


因為佢有恆生card


一切都好順利﹗


如果無就唔知點好喇﹗><


之後陪細佬睇電話既package


Justin去踢波比賽﹗


細佬勁有錢﹗佢想換部$5000幾既電話﹗


可能因為有2萬蚊花紅﹗(不過佢都好乖咁俾左萬五媽咪﹗)


我都俾左$3000媽咪﹗其實係因為之前借左媽咪錢俾學費﹗><


我會將新年既利是開個戶口儲起佢﹗


(今年先開始好似遲左d,不過好過唔開始呀)


今年target2萬﹗加油呀﹗^ ^


星期日原本bookedfacial﹗不過又係太懶唔想去﹗


已經個半月無去喇﹗><


沒有留言:

張貼留言