2008年2月6日 星期三

快樂生日


生日當然同愛人Justin一齊過啦﹗^ ^


我地放左工就過去銅鑼灣﹗


Justin話佢之前想買定飛同我睇CJ7不過趕唔切﹗


你成日都踢波邊有時間呀???(咁我又唔係嬲gei)


原本去Timesquare﹗點知多人排隊到呀﹗


見唔到龍尾﹗><


好彩響JP都買到﹗


去左K2睇下有無果件褸﹗


不過應該都無緣ga la


唔緊要﹗其實都唔一定要買﹗


之後Justin就同我去左佢成日都話好味gei “大八


食日本放題﹗


野食都幾新鮮,不過覺得有點兒小家﹗


因為佢成日都勁mini size


食左激多野呀﹗


魚生(最開心係食章紅魚)


各式壽司(甜蝦、墨魚都好味﹗Justin最愛腐皮)



佢食左7lorCrazy



估唔到你會用甜蝦去扮嘴唇﹗笑死我喇﹗


燒物(好味﹗) 炸物就太油喇﹗(番薯超好味﹗^ ^)


牛肉鍋、雜菜鍋、立魚清湯點解個雜菜鍋同立魚清湯係一樣味gei???


仲食左個Crab 粥﹗


其他唔記得喇﹗


又係3份既禮物﹗


1.      Vivian Westwood Wallet


2.      Handmade 毛巾蛋糕


3.      手寫生日card



Good taste



我知我唔可以即刻就睇果張card﹗因為一定喊﹗


wallet係我之前睇中過gei(不過睇中果時我地仲未一齊ga wo)


你又會知我鍾意過呢個銀包既????


Justin話佢知我想換銀包,個銀包係我鍾意既黃色﹗^ ^


鍾意﹗


Handmade 毛巾蛋糕令我覺得超lum呀﹗


記得佢之前christmas都自己整左張card俾我﹗


好靚ga,完全唔似自己整﹗個cake都係﹗


好勁lor﹗我明點解你可以lum到咁多女喇﹗之前


而家梗係得我一個啦﹗


我真係覺得好lum﹗覺得Justin好錫我﹗


佢咁用心咁care我﹗


好幸福呀﹗^ ^


我好想講一句多謝你


講埋張card先﹗我忍唔住響mtr睇左﹗


一如所料,我真係喊……


(而家打blog都有d忍唔住)


因為Justin真係會用個真心對我﹗


唔講寫左咩啦﹗得我同你知就夠喇﹗


Sweet Love ^ ^


眼淚都可以係甜既﹗﹗


再打落去就收唔到喇﹗


CJ7未睇之前好多人都話一般﹗


但身為睇周星馳戲大既一代佢有新戲點可以唔去睇﹗


可能以前既都以星爺為主﹗


而家佢好多搞笑位,戲份都俾左其他人﹗


同埋中間唔應該咁死法﹗><


不過都可以呀﹗可能響我地唔發覺既時候佢已經轉戲路喇﹗


不過下一次有星爺既戲我都一定會睇﹗


謝謝你令我成為世上最幸福的人﹗


我愛你﹗要永永遠遠都一齊﹗^ ^


其實生日有你就夠喇﹗


沒有留言:

張貼留言