2008年2月13日 星期三

開年飯

點解而家先食開年飯﹗


因為媽咪岩岩先響大陸返黎﹗


Justin響我誠邀之下同左我媽咪食第一次飯﹗


因為覺得佢唔會有咩手信會俾媽咪﹗


於是我就買左二盒曲奇﹗


一盒俾佢送俾我媽咪,一盒就係叫佢幫我送俾佢媽咪﹗


哈哈﹗仲要買佢最鍾意既朱古力味﹗


一次過滿足好多個願望﹗


我都覺得自己係好好女朋友﹗


佢真係好厲害﹗一見到我媽咪就勁識做﹗


暗喜第一次


食飯前佢問我要唔要幫媽咪手煮﹗


暗喜第二次


食飯我地屋企其實都唔多講野gei…


我都驚Justin會唔慣﹗


不過好似都ok


我夾送俾佢,佢夾俾我﹗


暗喜第三次


我之前食野咬親個嘴﹗


我同Justin講佢話好似仲流緊血(其實無可能仲流緊)


知佢緊張我﹗


暗喜第四次


食完飯佢話要幫媽咪手洗碗﹗當然唔洗啦﹗


暗喜第五次


雖然媽咪同Justin唔係傾過d咩計﹗


不過應該印象良好﹗


我食生果既時候真係再咬到個嘴﹗


好痛呀﹗


我地2個打左陣機﹗都夜喇﹗係時候返去喇﹗


幸福到死喇﹗^ ^


雖然我無去Justin度拜年,不過佢媽咪都有俾利是我﹗


多謝auntie﹗新年快樂、身體健康、股票仔生生性性、個仔仔孝孝順順


除左曲奇,仲俾左年糕同蘿蔔糕Justin


大家都可以開開心心就好喇﹗


沒有留言:

張貼留言