2008年2月4日 星期一

終於大團圓結局

茶煲阿四去到第十四集終於都完喇﹗


即係我追左差唔多3個半月﹗


如果你問大團圓我鍾唔鍾意﹗


我會答總好過,咩都無左﹗就咁分開﹗


最後哲修響馬路邊同阿舞講我愛你


哈哈﹗可能無諗過個結局係點﹗


所以好欣然接受呢個簡單既結局﹗


TVB有好多劇集都會俾人話好頭唔好尾﹗


但一個好既結局係好難ga


要做到個個都鍾意根本就無可能﹗


其實戲都係一樣﹗


所以我好欣賞果d可以拍一套得人心既戲既導演、演員﹗


一年我都睇幾多戲ga


上年睇左成50幾套﹗


哈哈﹗覺得睇戲令我學到好多野﹗


世界咁大﹗可以欣賞既野有好多﹗^ ^


1 則留言: