2008年6月1日 星期日

第一次嬲到走左

原本星期六係應該開開心心﹗


一直以黎我地都係全日都身貼身﹗


佢行去邊我就行去邊﹗


不過唔知點解果日Justin突然唔理我﹗


我跟佢去邊佢就走開﹗


仲要同我講好支力﹗


但係當我響房佢響廳又同朋友講電話笑到 “keekee”聲﹗


果一下我真係好嬲﹗


我唔明點解佢要咁對我﹗


於是我就寫左張紙 你休息下啦﹗我走先喇﹗


點知佢真係同我講 “ 88”


我即係忍唔住走左出門口﹗


喊左一陣我覺得要講返清楚件事﹗


於是我就走返入屋﹗


問佢咩事﹗


佢就話係因為我之前串左佢2句﹗


佢睇緊雜誌話Janice Man個男朋友好細蚊仔﹗佢地好唔襯﹗


於是我就話 咁你溝Janice Man叫佢做你女朋友lor~~”


講完我入房搽返d保濕cream


佢又問我做咩岩岩搽完而家又搽???


我就話 你尋日夠食左飯啦,今日又食﹗


就係呢2句無心既說話~~~


我一直喊一直喊﹗因為我覺得好傷心﹗


就算我真係講錯野﹗但我話要走﹗


佢都唔留住我﹗無問我咩事﹗


由我走左去﹗


佢就話 : “咁你嬲緊呀ma~~~


而家諗返呢件事我個心都好痛﹗


之後我地傾過,佢應承左以後無論點都會追返我先﹗


不過我真係無咩信心﹗因為佢都係一個情緒好易波動既人﹗


有時候我真係諗得太多﹗但有好多野唔到我唔諗﹗﹗


沒有留言:

張貼留言