2008年6月9日 星期一

Be Kind Rewind

原來6月8日係端午節


哈哈﹗一邊睇緊龍舟先知星期一係補假﹗


夜晚想出下去於是約左人食飯同睇戲~~~


食完沙爹王之後就過左去太子睇戲﹗


其實Justin果時都係響旺角﹗我諗住試下佢叫佢黎搵我﹗


佢話唔好因為我同朋友一齊﹗


真係咩都為我諗﹗


睇左<<低清老番王>>


其實之前一直都有人話好好笑同好睇﹗


mov


我當然好有同感啦﹗


可能有d戲我之前無睇過﹗所以有部分都唔係好知﹗


不過<<捉鬼敢死隊>>同<<King Kong>>


呢d一定會知做咩﹗


笑到


好開心睇左一套笑片﹗呢幾日我實在太唔開心喇﹗


爸爸、功課.....仲有好多好多﹗好似抖唔到氣咁~~~



冰島的天空同湖泊都一樣藍﹗真係好靚呀~~~


唔知我要到幾時先可以去呢???


沒有留言:

張貼留言