2008年6月20日 星期五

終於都考完試

呢幾日都忙住準備個exam~~~


不過今次準備得好差﹗


因為響公司有人睇住無心機溫﹗


響屋企又無咩心機﹗


仲差唔多晚晚都落左街叫人陪我食飯﹗


星期二、三都係食好好粥面﹗


一晚食左粥、蘿蔔糕、菜、檸茶


一晚食左魚香茄子、咕嚕雞球、老火湯﹗


有朋友響附近住真係好﹗


有個好既男朋友都唔錯﹗


Justin仲陪我一齊溫書﹗


但我地2個成日都掛住玩﹗heehee~~


有你陪住我無咁大壓力﹗


陪我陪到十一點﹗佢返到去屋企成12點幾﹗


我太支力訓左,不過仲發夢同Babe講電話﹗


不過原來係真ga~~~


星期四成日都留左響屋企溫書﹗


不過身體不適﹗頭暈暈


考之前同同學仔一齊食左d野﹗


其實d題目同miss講既一模一樣﹗


可惜我好多都唔記得左喇﹗


係背得最差既一次﹗


題題都係得版半,但其他人都答左2-3版﹗


不過唔諗喇,完左就算﹗


考完仲叫左女朋友仔過黎陪我食野﹗


我地食左池記﹗我食左個雞亦菜飯同一碗海底棷雪耳糖水﹗


女朋友其實一早就食左野,但佢黎陪我食﹗


佢食左個紅白﹗(有紅、綠豆,豆腐花同埋西米露)


感覺都幾得意﹗


真係好﹗有好多人錫﹗


星期五六要好好玩下﹗relax下﹗


今晚同sammi行街食飯仲有同JustinHappy Friday


聽晚就去食buffet之後飲野﹗


唔想再返工喇﹗呢個月已經無返4lu~~~


最慘係要扣錢


係時候俾心機搵工喇﹗


沒有留言:

張貼留言