2008年6月3日 星期二

如果中左六合彩

唔知點解聽到Justin話掛住我想見我就即刻忍唔住笑﹗


應該係佢講得衰﹗


咁就俾個機會你見下我啦﹗


放左工響灣仔食野﹗<<美味天王>>


平時Lunch好多人﹗


叫左一個燒雞串 + 沙律 、牛肉包


飲熱杏霜同埋凍柑桔


個沙律Justin就話無咩味﹗


不過我覺得唔係好多水都幾好味啦﹗


個燒雞串好好味呀~~~好軟棉棉﹗﹗


個包都唔錯,係牛肉碎同芝士﹗


第一次飲杏霜﹗好似食緊杏仁餅﹗


個柑桔都係一般﹗唔鍾意﹗


之後我地2個一人俾左$10蚊買左條電腦飛既六合彩﹗


原本係想自己畫既﹗不過唔係好sure係揀67個字﹗


我地真係當自己中左﹗諗定d錢點用﹗


有幾千萬當然係要買一層靚樓組織愛巢啦﹗


地點係響港島,要係一手既﹗


我地就諗起上次去數碼港睇戲附近起緊新樓﹗


原來係貝沙灣﹗


應該好安靜,同舒服﹗


Justin話會退休用錢投資錢搵錢﹗


我就打理屋企﹗得閒去下旅行﹗


我地要養狗狗﹗我地2個都好鍾意玩具貴婦﹗好可愛呀~~~


過左幾年2人世界之後就生BB


之後就好似童話故事咁開開心心咁生活落去﹗


不過就算無幾千萬我地都會開開心心嫁﹗


等我地2個傻瓜發下夢都好呀~~~


沒有留言:

張貼留言