2008年6月21日 星期六

同Sammi行街買野

Happy Friday之前同Sammi去左銅鑼灣行街﹗


其實有好多野想買﹗


b+ab bell legging


bread & butter


k2


最後只係買左k2條裙﹗


因為bread & butter 褲我應該會冬天先著﹗


b+ab legging 驚著出黎會肥﹗


bell又覺得太貴~~


Sammi就睇中左條裙不過無買到﹗


因為太大同埋得返一條﹗


之後響Pedder Red買左一隻錶﹗^ ^


又係閃閃﹗


我地食左響金百利既一間越南野﹗


其實都係一般好味﹗


我地因為有人唔食咖哩、唔食白飯…..


而叫左一個有蝦餅、串燒、菠蘿炒飯、同雞亦既set


個炒飯點解菠蘿同炒飯個味會分開左???


如果唔係呢排好鍾意菠蘿味我真係覺得要負分﹗



不過雞亦都幾好味﹗

我地行街既時候Justin係比緊賽﹗


可惜輸左﹗下次要努力d~~~~


Happy Friday


大大個Screen睇德國對葡萄牙﹗真係好精彩﹗



 



沒有留言:

張貼留言