2008年6月16日 星期一

大盛li日本料理

星期六晚Justin比賽而我就約左蘇菲食壽司﹗


都幾耐無食大盛li喇﹗


可能就黎父親節好多人排隊﹗


排到好多人過左去yu壽司﹗


Book左台我地都等左9個字﹗


我地叫左好小野~~


因為我飲左好多水好飽﹗



三文魚比以前短同薄左好多﹗


甜蝦點解而家間間都變左大size???細既好味好多﹗



芝士蟹子咩事小左咁多呀???



Very Big



Total: 8 pieces


個大盛卷都ok啦﹗


仲有一個牛肉香蕉燒﹗


不過我真係好飽﹗


同蘇菲不停傾傾傾……


我地2個都要快d搵到份好工﹗


星期日就全日都響屋企睇電視,仲有4日考試喇﹗


沒有留言:

張貼留言