2008年6月27日 星期五

歐國盃四強對賽

星期四零晨3點睇左德國對土耳其


睇完戲之後等到3點就睇德國對土耳其﹗


我同Justin都支持德國﹗


本身上届世界盃已經支持德國﹗支持簡尼﹗


可惜簡尼退左休lu~~~~


一開始土耳其真係迫得好緊﹗


仲入左第一球,好彩德國好快就追平﹗


到差唔多完場德國再入多一球﹗


當我以為德國穩贏既時候,幾分內土耳其就入左第2球﹗


最估唔到就完場德國又再入多一球﹗


last10分鐘真係好精彩~~~


最後3:2險勝﹗


土耳其真係雖敗尤榮﹗


好野﹗德國會入決賽~~~


之後果日本身七點半起左身﹗但太支力了﹗


2個人又再一次進入睡眠狀態~~~~


一直昏迷到晏晝﹗


哈哈﹗起身食野﹗睇DVD


R+好好笑﹗﹗


之後又訓﹗


成日放假都係食食食、訓訓訓~~


十二點左右又昏迷﹗


因為有另一場四強比賽~~~


星期五零晨3點睇左西班牙對俄羅斯


我又試睇睇下訓左﹗


哈哈﹗


最後西班牙3:0大勝俄羅斯﹗


期待星期一零晨的決賽~~~


PS: 星期五我有返工呀﹗不過遲左一個鐘﹗


真的同居了﹗不過係我寄居響Justin度﹗﹗


沒有留言:

張貼留言