2008年6月26日 星期四

清亭越南菜館

打完風返左半日工之後落住雨都照原定計劃去食飯睇戲﹗


因為放工果時岩岩食左個小丸子﹗


2個人都幾飽~~~~


但好早要睇戲,於是都去左食晚飯﹗﹗



OrderJustin誠意推介既牛油雞亦同烤豬肉撈檬﹗


個牛油雞亦真係好正﹗



外皮好脆,但入面仲keep到好Juicy~~~



同埋好滑﹗正﹗﹗


撈檬最重要係個汁﹗


呢度就ok﹗唔夠濃味﹗


(始終都係鍾意阿肥果度既汁多d)



不過d烤豬肉都幾好味﹗


始終無炸豬排果d咁油﹗


食物真係唔錯,不過服務就搞笑左d~~~


我地坐低食左一半,佢地已經走黎收碟﹗


不停問果個仲有小小粉既碗仲要唔要﹗


我仲未食完已經收哂justin d碗筷﹗


仲放左新既碗筷響我地台面﹗


Justin就話: “俾我地用ga???”


staff即刻黑面﹗仲問我地埋單未﹗


其實咁都真係幾過份﹗


幫襯小都有食野呀~~洗唔洗咁呀~~


我地決定一齊返屋企睇波﹗


於是十點先睇戲﹗



睇戲之前去打左一陣機﹗


好鍾意果個打鬼既game~~


不過我實在玩得太差了﹗


下次要同Babe一齊玩先得﹗



我好鍾意呢張相Justin笑得好甜好開心﹗


沒有留言:

張貼留言