2008年6月5日 星期四

希望庭庭婆婆快d好返﹗

尋日Justin放五點﹗


咁我地就搭9響天橋等﹗


佢架車岩岩到,我就岩岩行到去﹗


之後我地行左一陣,睇下眼鏡﹗


買左d 營養液俾小葵子﹗


之後食埋野就返去喇﹗


我真係好開心Justin陪我食野﹗


點知Justin返到屋企就3G我﹗


小葵子明明朝早仲係好地地﹗


但夜晚就謝左﹗


我好擔心呀~~


(好彩今朝Justin話有2棵再企返起身喇﹗你地要加油呀﹗﹗)


臨訓之前打俾Justin,佢無咩心機﹗


之後同我講佢婆婆入左醫院﹗


而家都仲check緊﹗好似係個腎有陰影


醫生話可能係有腎石﹗


希望婆婆快d無事啦﹗


之前媽咪有事既時候我好記得Justin同我講一定唔會有事﹗


我係好相信媽咪一定會好返﹗


最後而家媽咪都健健康康﹗


我相信婆婆都一定好快都會健健康康﹗


Justin細細個婆婆已經對佢好好﹗


不過佢好衰會打婆婆,而家佢大個喇﹗


知道要對婆婆好﹗


婆婆你要快d好返呀~~你個乖孫好擔心你﹗


佢一定會好好孝順你嫁﹗


沒有留言:

張貼留言