2008年6月6日 星期五

爸爸真係太令人擔心

星期四返返下工﹗


突然媽咪打黎,爸爸響大陸心臟病發,入左醫院﹗


我真係好驚﹗


因為爸爸之前試過通波仔﹗


我即刻由公司走返屋企執左小小野就返大陸喇﹗


用左成3個鐘先返到去﹗


見到爸爸訓著左都安心D~~


醫生話都幾嚴重~~


驚佢血管又塞左,同埋一MOVE驚危險﹗


所以我地同意先觀察一晚﹗


不過其實我真係好唔鍾意大陸既醫院﹗


咩都計錢都算喇﹗


完全無服務可言﹗


D姑娘勁無人性﹗


大陸好鍾意打吊針,每人吊成3-4支﹗


吊完要自己叫姑娘,但叫成幾個字先有人黎﹗


但係係一邊講電話一邊慢慢行過黎﹗


仲要D滴滴時快時慢﹗有D病人會自己較﹗


我覺得勁危險~~~


有一家人有親友過左身,咁傷心當然會喊﹗


估唔到姑娘話: "以為邊個厲鬼﹗"


完全無人性可言﹗


仲要勁亂明明醫生開左藥,佢地又話無,要我再叫醫生同佢地講﹗先話有


真係勁唔專業~~~


觀察左一晚我地一早就返香港﹗因為爸爸好似精神都幾好﹗


返到香港仲響樓下食左野先去醫院﹗


希望爸爸快D無事﹗


6月實在有好多事發生~~~


Justin婆婆做個小手術就會無事﹗


其實可以平平穩穩就好開心喇﹗


我只想大家身體健康﹗


沒有留言:

張貼留言