2008年6月23日 星期一

喪飲的星期六

其實係食完甜品之後就去左飲野﹗



Shirley、蘇菲、Ernest、表弟、弟婦(即係表弟女朋友)、我同Justin


一行七人向灣仔一間商廈出發﹗


個場唔算大,有一大班人正在開生日party~~


有幾台人,幾個人傾計﹗


女仔每人 $200 男仔每人 $240任飲


佢地就話呢度d酒比較淡﹗


Sex on the beachnothing……


岩啦﹗我地都唔係好飲得﹗


Justin成日都話幫我頂﹗heehee~~~


白痴game : 大話sicLuckysic仔麻雀、仆街X家產、bonbon~bonbonbon


我實在太遲鈍了﹗


不過一大班人玩下都幾開心﹗


又傾下計﹗



Justin成日都話表弟靚仔,我覺得都幾好呀~~


Shirley話似 Osman


之後Ernest走左去隔離台玩﹗


Pair muifunny~~~


證明我同Justin真係好夾﹗因為我係唔識gei~~不過我地都成日win~~



好鍾意呢張相既感覺呀﹗﹗好lum~~~


之後就開始唱歌﹗其實全個場都會聽到﹗不過唔多人就算喇﹗



ErnestShirleyJustin同表弟唱到喪了﹗



飲到喪喪地,Shiley同弟婦嘔呀~~~~


好彩最後Shirley同蘇菲都絛俾到電話佢~~~


一直玩到差唔多朝早6點﹗



我同Justin去左飲早茶﹗


好好玩的一天﹗


又偷情偷足一日﹗


又起唔到身睇波﹗


正一懶豬﹗


多謝Justin媽咪送給我的鞋子﹗


沒有留言:

張貼留言