2008年6月22日 星期日

Dessert Buffet @ Grand Hyatt Tiffin

講左好耐終於都試左個Dessert Buffet喇﹗



原本係想食美麗華既Yamm~~可惜要到7月先有位﹗


621日其實唔係咩特別日子﹗


如果一定要搵野慶祝咁就當係我同Justin一齊左14個月啦﹗


首先食左幾款鹹既野食﹗


焗蠔、cream totato soup、煙3文魚卷﹗


真係得好小款~~~(不過都明因為係食甜品﹗)



cream totato soup Justin勁鍾意,飲左好多碗﹗




不過蛋糕都係得6-7款就覺得有點兒過份


我真係覺得同一般buffet有既甜品可能仲多款﹗


估唔到連Justin最愛既黑森林都無﹗差


我地試左4款左右,仲要係2個人食一舊﹗


覺得無咩特別~~~都係差唔多味﹗﹗


3款不同味既含餅﹗難食﹗


可能係食得太多甜野了……


生果得布lum、西瓜、奇異果、苹果、橙、火龍果﹗


我唔明點解連士多碑利都無lor~~~~


有朱古力fountain,生果得菠蘿同蜜瓜、棉花糖、Jelly、同一些餅﹗


最敗筆係全部野都無雪凍﹗


我唔識野,但係我都知如果生果唔凍個朱古力皮就唔會凝固﹗



咁同朱古力漿撈生果有咩分別﹗


之後我只係食菠蘿咩都唔整﹗




8款一杯杯不同味既口者哩 / 霧絲﹗


樣子好靚﹗


不過味道來來去去都差唔多….


唔係coffee就係朱古力、唔係榛子就係奶凍﹗


我唔係咁鍾意呢d口感既食物~~


中式甜品有豆腐花、楊枝金露、雪耳糖水﹗



只係試左楊枝金露我就覺得ok gei~~~


Justin就話上面既柚唔好味﹗


我食左一個梳扶里同埋一個窩夫﹗



個窩夫凍左又無新解生果﹗得d醬﹗唉~~~


個梳扶里都幾好味﹗


仲有幾款唔同既芝士﹗


Also not my cup of tea la~~~


最後仲有2款雪糕2款雪芭﹗食完檸檬茶味既雪芭就無再食野喇﹗


環境 : 10


我地坐響維港隔離望住靚靚夜景聽住live band﹗正﹗


服務 : 8


不過不失唔會太積極,不過可能我地成日都食靜好多﹗


佢地都唔知收唔收我地D碟好﹗


食物 : 5


可能只係食甜品都唔係咁岩我地﹗


太小款,味道太似﹗


Justin話呢5分係因為同我一齊食﹗


可以好好傾一陣計感覺好正﹗


去食Buffet之前我地諗住睇戲於是就搭的士去數碼港﹗


見到6點有場<<破天.慌>>,諗住睇完7點半﹗


點知全院滿座﹗


好嬲呀~~點解咁蠢唔睇埋有無位先﹗正死蠢﹗(我話我自己﹗)



於是我地就響附近行下﹗


relax~~~



日落了,天空既顏色好靚呀~~~


珍惜2個人一齊的時間﹗


沒有留言:

張貼留言