2008年6月26日 星期四

破天.慌

故事講述不明原因令好多城市既人自殺﹗於是男主角就同老婆、朋友及朋友的女兒露西一齊逃向市郊﹗點知火車響一個不知名既小鎮停下了,朋友要走回頭找尋失散的妻子﹗男主角就同老婆及露西逃向 安全地區


對於我來說呢套戲很精彩~~~~

Yahoo! 電影

 


有幾個場面令我印象深刻


1.      故事一開始,突然有好多人自殺,大家都係突然停下﹗有好多人從天上掉下來﹗


2.      當朋友走回頭既時候,有好多人都掛左響樹上﹗場面真係好震撼﹗


3.      當佢地去到一間屋,想要求小小食物,但個主人唔開門之外更開搶殺了2個小朋友﹗人性真係可以好醜惡﹗﹗


4.      男主角同老婆分開2間屋,佢地隔住好遠傾計,大家重拾好多回憶﹗


5.      男主角同老婆咩都唔理,只希望2個人可以一齊﹗


Yahoo! 電影
 


事件一日之後結束,但3個月後又再響第2個地方發生同一事件﹗


我覺得個故事都幾完整﹗


Justin話有好多地方唔合理﹗有咩理由植物會分泌出會令人自殺既物質??? 但我就覺得無野係唔可能發生,今日唔可能發生唔代表之後唔會,佢係想我地好好反思,要珍惜地球﹗


每套戲唔同人睇會有唔同領會,當然亦有人會鍾意有人會唔鍾意﹗


Justin就話要解釋返成件事﹗而我就覺得導演係想俾個空間我地去自己思考﹗


當我知道導演係森魔果個導演既時候,我已經知道會係咁~~~


不過我真係覺得套戲幾好﹗^ ^


2 則留言:

  1. 我睇咗呢套戲,寫咗篇感想,放咗喺我個sina blog,留個cm吖,謝謝。
    入面分咗上中下三篇:
    破天荒地破《破天‧慌》的天慌 (上篇)
    破天荒地破《破天‧慌》的天慌 (中篇)
    破天荒地破《破天‧慌》的天慌 (下篇) http://shiningshingo.mysinablog.com/

    回覆刪除
  2. 你寫得好詳細呀~~~

    回覆刪除