2008年6月11日 星期三

明天會更好

爸爸出左院喇﹗好野﹗


佢今朝同媽咪返左大陸喇﹗


因為大陸又有野要做,我地又唔想得返爸爸一個響屋企﹗


於是都係同媽咪一齊返去啦﹗


一個星期無見到Justin


其實呢個月佢都會5點半搭車﹗我地搭9就會響天橋度等﹗


時間係完全勁夾﹗


不過上星期我返左大陸無機會﹗


以後都可以日日見喇,見一陣咁多啦﹗


佢尋日陪我食完野我就返學,佢就去探婆婆﹗


唔知係咪隔得耐無見,佢成日都講野勁lum、又攬攬、又錫錫﹗


唔洗驚,我無嬲你唔陪我﹗


我係覺得咁耐唔見有d辛苦﹗


上堂發現miss原來好似面包超人﹗個個都笑到肚痛﹗


俾哂exam tips 但係唔知夠唔夠時間溫呢???


星期五個essay要再俾心機喇﹗


放左學聽到Justin話婆婆好快可以出院﹗


開心到呀~~~


但原來係婆婆聽錯﹗不過唔緊要啦﹗一定好快好返﹗


Justin仲同我講婆婆問起佢女朋友 ( 即係我﹗)


婆婆睇完我d相之後話我個樣都幾乖﹗


Justin就話我都幾乖,不過有時唔聽話﹗


仲話得閒叫我陪婆婆飲茶,等婆婆教下我﹗


婆婆叫佢唔好咁快結婚,要有事業基礎﹗


Justin就話28 / 29wo~~~


明明記得Justin話過唔會咁快結婚﹗


係唔係因為我之前講過要30歲之前生仔????


雖然唔係咩承諾,但原來你係有聽我講野﹗有care過我就夠喇﹗


我開始左儲錢計劃喇﹗^ ^


開左個account已經係一個好開始﹗


好似有好多好野發生緊﹗


我信明天會更好﹗


亦希望JustinEugene會快d無事﹗


太覆雜的事小朋友唔會明白﹗


沒有留言:

張貼留言