2008年6月14日 星期六

與Justin婆婆的第一次會面

星期五放左工陪Justin去左醫院探婆婆﹗


感覺婆婆係一個好仁慈既老人家﹗


Justin同我講腎病係除左生仔之外最辛苦既~~~


覺得婆婆好叻﹗雖然身體唔係幾舒服﹗


我感覺到Justin心痛既感覺﹗


佢望住婆婆果個眼神~~~


我就是感覺到﹗


一邊摸住婆婆個頭一邊陪婆婆傾計﹗


第一次見2手空空﹗好唔好意思~~


因為Justin話婆婆唔可以亂食野﹗


點知唔洗戒口﹗


Justin去左搵姑娘,我陪婆婆傾左幾句﹗


其實我真係好緊張﹗好似對住Justin以外既人都唔知講咩好咁﹗


婆婆同Justin講話佢想食橙於是我就落去樓下買左幾個﹗


大概一個鐘就走喇﹗


我落去買橙既時候,婆婆問左Justin一些關於我既問題﹗


劉小姐,同過爸爸媽咪食飯未???”


 你地拍左幾耐拖呀????”


仲同Justin講覺得我幾好,同埋幾靚﹗


哈哈﹗婆婆你睇埋我下半邊面先啦﹗


其實我叫婆婆唔洗叫我劉小姐,不過可能我講得太細聲﹗


Nice to meet with ur family~~~~


返到屋企一齊煮飯仔,之後一齊睇波同埋睇左<<史柏力魔怪書>>


簡簡單單就好幸福了......


沒有留言:

張貼留言