2008年7月3日 星期四

期待9月的新開始

之前plan9月尾10月頭同Justin去一轉日本﹗


因為9月尾10月頭係low season


不過9月我應該要轉工喇﹗


於是轉左9月中﹗


尋日收到消息公司9月會請過個新人﹗


咁即係唔同我續約﹗


應該係之前Manager問我讀完書諗住點﹗


而我又好誠實咁答左佢我會搵工﹗


其實而家知佢唔續約我都無咩野﹗


覺得仲好因為可以迫自己真係9月搵過第2份工﹗


(不過個個都話我蠢唔應該話佢地知我會搵工﹗)


應該等9月去完旅行先轉工﹗


但日拖日,月拖月,唔覺唔覺已經做左呢間公司年半喇﹗


我真係好厭惡~~~


覺得自己好似好廢﹗


成日都同自己講我係全職讀書呢度係返暑期工﹗


轉左工如果好忙又讀唔到書又做唔到野仲衰﹗


就係咁浪費左一年響而家呢個部門﹗


哈哈﹗一個月無返幾日,成日鍾意返就返唔返就自己放假﹗


就知我對於而家呢份工係無咩留戀﹗


咩一一樣令我會唔捨得既就係Emily~~~


由一開始我咩聲都唔敢出,到而家成日都走過去同佢講野﹗


Emily真係陪左我好多﹗


佢令我而家份工開心好多﹗有佢陪我傾下我咩壓力都無哂﹗


我真心覺得同Emily係好朋友﹗


希望我走左仲有機會一齊去玩下﹗


探下佢女女﹗^ ^


Thanks Emily for your caring~~~~


希望明天會更好~~~


沒有留言:

張貼留言