2008年7月21日 星期一

一家人的長州一天遊


媽咪同爸爸都係有返咁上下身位既人黎ga~~~


一早十點就出發去長州喇﹗


其實一直都無咩機會一家人一齊去玩﹗




搭地鐵再搭船去到都十二點半喇﹗


於是就去附近食左個飯先﹗


其實我都好耐無去長州喇﹗路都唔係好熟~~~



第一時間去左海灘﹗


點知好曬呀~~~於是就租左23輪單車﹗



我車媽咪,世佬車爸爸﹗圍住海邊遊左一陣﹗



我俾蚊針到呀~~~



買左個好得意既炸薯棒﹗


其實都係貪佢好味,係貪得意~~~



媽咪同細佬就去左買海味,我就陪爸爸坐下﹗




媽咪買左d yao魚同紫菜煲湯,魚仔乾同鹹魚仲有蝦乾﹗


再食左個雪糕就去食海鮮﹗


彊蔥蟹



salt賴尿蝦



辣酒煮花螺



鼓椒花甲



粉絲扇貝



媽咪話最好味係個送既炒生菜﹗


(其實餐海鮮都幾平wo~~)


我地仲響隔離果間海鮮鋪買左2隻大蟹﹗


差唔多$300 ~~~不過真係好大隻﹗


仲有一條 油追賣魚果個人好勁一砍條魚就身首異處﹗


好恐怖呀~~~


夜喇﹗係時候返屋企喇﹗



 


沒有留言:

張貼留言