2008年7月24日 星期四

Buffet @ Excelsior

Justin早左放工過左黎接我﹗


不過佢好蠢唔識得行會展入面黎我office~~~


之後我地就去左銅鑼灣﹗


雖然時間仲早,不過Justin話佢好肚餓﹗



出面個景都幾靚ga!!!


不過我影得唔好﹗


講下d野食先~~~



我個沙律~~好新鮮好好味﹗


不過Justin梗係會話我做咩又食d cheap野﹗


因為有菠蘿﹗


餐前揀左個菠蘿汁~~~



魚生得5款~~~不過都可以既﹗


如果你假日去個魚生bar會變左生蠔bar~~~


不過就貴過平時幾十蚊啦﹗


對於我唔食生蠔既人無咩所謂啦﹗


壽司得好小款,同埋都係一般﹗


無試哂,因為覺得佢d飯你同機壓出黎gei~~~



煙3文魚同腐皮係Justin既至愛﹗


佢話腐皮都係無元氣咁好食﹗不過好食過峰﹗


個煙3文魚點中間果個汁真係好好味呀~~~



呢2隻蝦好味過之前果2隻﹗


頂頂果2塊肉都唔好味﹗


泰式沙律同果個飯都好味﹗岩哂我﹗


哈哈﹗其實已經開始好飽喇﹗



有個中式粉面既counter﹗


不過無食呀~~~因為太飽喇﹗


個魚皮同叉燒好好味﹗


d一粒粒既係芝士﹗Justin話好味過Grand Hyatt果日食果d~~~



由天光食到天黑~~~




心型既窩夫襯好多好多種類既生果好味~~~


仲有pancake~~不過好普通﹗﹗



唔好問Justin食左幾多舊腐皮~~總之好多啦﹗


係時候食甜品喇﹗



唔好睇小呢件溶溶爛爛既黑森林~~~


真係好好味ga~~好軟熟~~總之就好好味啦﹗


Justin一個人食左7-8件﹗


即係差唔多一個cake ga la~~~Crazy~~


其實仲有幾款gei~~應該好味ga~~不過我食唔落lu~~~


cake款仲要多過Grand Hyatt你話我仲會唔會再去食Hyatt呀~~~



仲有Haagen Dazs 雪糕﹗


我地2個食左一個士多碑利一個Cookies and Cream~~~



最後仲有一杯餐茶﹗


無論個環境服務同食物都唔錯﹗好舒服~~~


係食物小款左d~~~


不過呢晚係我呢排最開心既一晚﹗


我地仲傾左好多野﹗


 Love U~~~


PS: 講返間謀人寺先﹗(灣仔光華大廈陳仲文牙科醫生)


Justin去左補返隻牙喇﹗不過佢將2隻牙連左埋一齊﹗


因為佢話如果唔係就無力,補果個位好易再甩﹗


不過2隻牙連住好似有d怪﹗


佢仲話因為Justin下面隻牙頂住上面果d磨平左佢下面果隻牙﹗


點可以咁ga????仲要無問過佢﹗


仲要補完牙想幫Justin洗牙﹗


完全無問過佢就開始洗﹗仲話唔洗岩岩整左果隻就得﹗


點解呢間野會咁ga~~~


如果唔理佢又唔知會收Justin幾多錢喇﹗


仲要叫Justin介紹多d人黎﹗


如果有人你想害既記得叫佢去,等佢無端端唔見一筆都好呀~~


希望補完會無事,如果唔係就真係要去頂佢喇~~~


3 則留言:

  1. 幾"正"喎!有Haagen Dazs ice-cream! yummy
    點解Justin咁愛腐皮架  哈哈!

    回覆刪除
  2. 哈哈﹗我都唔知呀~~可能佢係傻gei~~~

    回覆刪除
  3. 最緊要係兩口子食得開心~~
    好羡慕呢, 我因為太肥, 無得食buffet~~
    [版主回覆07/25/2008 11:13:00]哈哈~~其實我都好肥~~不過又鍾意食野~~~唯有呢幾日食返小d~~

    回覆刪除