2008年7月29日 星期二

Macau Day 3

差唔多9點先返到去威尼斯人﹗


Check in 已經令人Feel到間酒店係五星既~~~~


個staff好布耐性教我地點換package上面既coupon同埋點返房﹗


去過既人都會同意威尼斯人係好大好大既﹗



仲諗住去佢個swimming pool 睇下﹗點知已經close 左﹗


我地住 33008,一層已經有 122間房﹗成間酒店有3000間房﹗


入到房喇﹗


真係好大好靚呀~~~


右下角係廳(有一部電視) 中間係張床(前面又係有一部電視)


全景大到呀~~~



窗出面既景色~~好迷人呀~~~


有台、有書台、有大大張梳發~~~



個toilet都好正﹗


有浴缸又有企缸﹗有2個水龍頭 (可以一齊洗面lu~~~)


有化妝台﹗同埋好多好多鏡~~~


我地一邊食零食一邊睇景一邊睇電視~~~正



不過唔知點解反而訓得唔係太好﹗


佢個早餐好多野食﹗真係諗到都有﹗


呢間係暫時黎講我地最鍾意既酒店~~~



1點就要check out喇﹗


我地又響入面行下~~其實係想換貢多拉tkt~~~


行左好耐都搵唔到﹗真係太大喇﹗



好鍾意呢張相呀~~~



終於都坐左貢多拉喇﹗


不過影相好唔靚 (對面伯伯手震用閃光燈又太白﹗)


好唔開心呀~~~


唔緊要去真既威尼斯先再影靚既啦﹗



距離6點食buffet仲有一段時間所以我地就去漁人碼頭行下﹗


不過真係好熱﹗


Justin就同我去打左陣機﹗



原本BOOK左新埔京既自助山﹗


不過我對於威尼斯人實在感覺太好同埋有coupon買一送一


咁抵於是就試左佢果個Bamboo buffet


野食無自助山咁多同埋唔鍾意佢個長腳蟹係要自己整﹗


自助山係用叉就食到﹗同大好多﹗


我食半隻已經超過半個鐘﹗好彩有Justin整俾我食ja~~~


好滿足既3日2夜呀~~~


一星期食左6次自助餐﹗好強呀~~~


PS: 我地搭9黠船﹗點知行行下有舊垃圾塞住左個engine


搞到要返返澳門先﹗


最後要11點先返到香港﹗﹗


支力到爆喇﹗


2 則留言:

  1. 實在令人太羡慕喇, 妳依幾日又多野食, 酒店又靚~~實在係太開心~~
    仲有妳今次好有心機整d 相相呢, 整得好靚
    威尼斯人我都好想去, 但我估唔到佢有咁大喎, 勁呀! 但實在太貴呢, 你地2個人用左幾多錢呀成個trip?

    回覆刪除
  2. 其實好易就整到呢d相ga la~~~去呢個website就得ga la~~
    http://www.neoimaging.cn/tw/index0002.htm
    2個人package 去2日1夜威尼斯人應該 $2000左右啦﹗
    不過而家都幾抵因為又有好多coupon同埋包貢多拉
    如果去埋珠海就 3000蚊包埋旅遊塔個buffet~~~

    回覆刪除