2008年7月22日 星期二

Justin的黑仔日 + 在謀人寺被人謀了

星期日原本Justin留左響屋企溫習﹗


之後爸爸叫佢幫手整理下花園~~~


咁佢就幫手啦﹗


點知俾d污泥彈到成面都係﹗


咁佢就洗乾淨之後就再溫啦﹗


點知放隻CD 落個 D Drive度﹗


做做下個test一半隻碟自己彈出黎﹗


再放返落去就read唔到喇﹗


之後再試下第2notebook終於都read到喇﹗


點知過左一陣就連機都燒埋﹗


仲有一陣燶味~~~嚇死佢﹗


咁再試下用第3部電腦~~~


點知連機都開唔到﹗


到夜晚佢刷牙訓覺~~~


刷完感覺有d奇怪﹗


原來係之前補左牙果粒野luc左﹗


What a bad day~~~~黑仔到呀~~~


之後星期一放左工就去睇牙醫啦﹗


點知去左一間謀人寺﹗


打左成個灣仔既牙醫好多間都full哂﹗得果幾間有位﹗


於是我地揀左一間響光華大廈9樓陳仲文牙科醫生


HSBC樓上﹗


去之前打左個電話去問大概 $300


上到去叫我地俾 $50診金﹗


(其實都覺得幾怪因為咩都未睇已經要俾錢﹗)


之後Justin入左去一陣出黎又話要俾 $260


我心諗 $310都合理呀~~~


點知果 $260係俾X光錢﹗


隔左一陣又入去,隔一陣又出黎﹗


又話要俾$750


頂﹗真係開始有D嬲﹗


明明打電話去問過補門牙幾錢﹗


而家又獅子開大口﹗仲要話我地無講清楚咩位置~~~


最後我地俾哂錢佢就話星期三先可以整﹗


仲要話佢果個位好易再luc~~~


整完再luc就唔理﹗


點解可以咁搞笑既﹗


激死我喇﹗


沒有留言:

張貼留言