2008年7月27日 星期日

Macau Day 1

星期六10:10分上環上船去Macau



因為太多人響McDonals同美心,所以我地食左茶軒


生煎包、蘿白糕、火腿通、腸仔、面包、炒蛋、凍檸茶、凍華田就係我地既早餐喇﹗


我地個船飛要經過機場,所以total用左個半鐘先到金沙﹗



落船第一時間搭威尼斯巴士再轉搭的士去澳門運動場買車路士既飛﹗


好野﹗買到喇﹗



之後再行去附近既官也街食左魚翅湯面、葡tar、燕窩tar﹗


不過真係好熱呀~~~


唔知係咪空氣差﹗Justin勁流鼻水呀﹗鼻敏感真係慘~~~



我地有個 3:30既tea響旅遊塔食﹗


所以都係過去涼下冷氣好d~~~



其實好多人同我講過話個tea無野食﹗


不過我覺得都幾多款呀~~~


tea都唔應該好似dinner咁多野食啦﹗


加埋出面個景﹗點都抵返啦﹗好靚呀~~~


不過係時間短左d~~~得9個字﹗有d人4點先黎到﹗即係得返3個字食﹗



食野響60樓﹗但要參觀就要先落地下再搭lift去58或61樓﹗


太快上落始終隻耳仔都會有d唔舒服~~~


同埋我係好怕高ga~~~右上角果張相其實我係驚到死﹗


行近小小都會腳遠﹗


我地參觀緊既時候有人跳落黎﹗我真係望住佢都怕怕呀~~~



望出出面真係好靚~~~


仲望到珠海ga﹗


由2點一直玩到5點幾﹗之後就過去新埔京book buffet


(其實係諗住搭下車,同埋諗唔到去邊先咁做﹗)


再由新埔京去返官也街食左個大菜糕同埋飲左d氣水﹗


就過去睇波lu~~~~



Justin好開心呀~~~雖然唔係好近﹗


但遠遠望住偶像既興奮心情我好明白~~~


睇足全場90分鐘﹗﹗


其實之前學左車路士既球員真係好好多﹗


at least 仲認到林柏特同泰利﹗


8:0 真係幾精彩~~~ 施治真係悶死喇﹗


不過我想更加認識多d佢地每一個人既踢波特點﹗


遲d要更加努力﹗﹗


睇完都差唔多10點lu~~~


搵唔到的士,最後都係要搭巴士﹗﹗


去到珠海酒店都差唔多12點﹗真係好支力同好熱﹗


只係買左個KFC既雞同包返酒店食~~~


點知去到仲未有房﹗仲要等﹗


仲要沖涼關唔到水喉要叫人黎整﹗


仲要突然全房停左電﹗


唉~~~真係好煩﹗下次都係唔好再住呢間喇﹗


成日都搞到我好似惡婆咁要發脾氣~~~


不過佢張床真係好大好正﹗


2 則留言:

  1. 邊間酒店咁差, 等我記得有機會都唔好去麻!

    回覆刪除
  2. 間酒店叫珠海昌安假日酒店~~~
    其實間酒店係五星ga~~不過唔知係咪同我地唔夾﹗
    去住親都有衰野﹗

    回覆刪除