2008年7月4日 星期五

令我唔開心到喊既Facial

上一次去呢間鋪做Facial 已經係4月既事﹗


不過我5月頭有去modern beauty


5月尾就去過必瘦站﹗


所以都唔可以叫好耐都無做facial~~


我已經響整之前同佢講我唔想整到塊面花哂﹗


因為d印好耐都唔散﹗


佢就叫我唔好曬太陽,如果唔係d 印會變斑﹗


咁佢明知我唔鍾意,但佢都仲係同之前一樣﹗


都係果句 唔清唔好ga~~”


其實差唔多一年,但我唔覺得自己d皮膚好左好多﹗


仲要有好多印,都唔知幾時先會好返﹗


其實我一定會轉第2間﹗


(其一係呢間太貴,其二佢地唔聽我講,其三成日都sale呢樣果樣)


整到我塊面好痛,又哂流血﹗


咁佢就叫我買一次超聲波消炎可以快d好返﹗


一次$180﹗算﹗俾你﹗


完左之後叫我一次過買6次﹗一千蚊﹗


佢仲幫我搽左隻佢地新既粉底﹗


我岩岩先響佢地度買左新既﹗而家又話呢隻更正﹗


咁你唔係以為我會又買呀????


我諗住整左超聲波應該會無咁紅同好d


點知返屋企之後洗完面見到腫左﹗


又紅又腫好唔開心﹗


忍唔住喊喇﹗唔明點解人做facial我做facial,我會整到傷哂﹗


其實而家諗返佢幫我洗面、peeling、精華按摩、針清、fu mask


一次    $4xx 都真係幾貴﹗


我去做埋機都係$2xx~~


D mask 同精華可能好靚啦﹗但我覺得好唔值﹗


我諗好左喇,而家2星期去一次﹗完左就唔再join喇﹗


去得咁密應該唔會整到我好傷啦﹗


一百蚊一次都唔再join~~~


Justin錫返已經好d喇﹗


今日係Justin第一日正式返工﹗


(之前一個月都係training)


希望佢工作順順利利啦﹗


1 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2008年7月6日 晚上10:07

    kiss u back, babe =]
    [版主回覆07/07/2008 17:02:00]thx~~~

    回覆刪除