2008年7月13日 星期日

飲到嘔仲有人打交的可怕星期六

起身睇左<<六樓後座>>


睇完都真係唔知點講﹗


之前睇左一部分<<嚇死你>>


睇到江若林果part 一開始已經睇唔落去了﹗


想死~~~


之後又煮飯仔


想整個湯但明明買左既奶唔見左﹗


開左個vanila味既牛奶….好難飲﹗


唔敢落去d 湯度﹗倒左~~~


蒸蛋又失敗左~~倒左﹗


最後食左炒公仔面~~~


~~可能無咩心機掛﹗


之後就出去飲野喇﹗


傾去邊飲既時候都有d不愉快~~~


Shirley佢地響銅鑼灣,但去銅鑼灣無任飲﹗


有任飲啤酒only~~~


但我唔飲啤酒既,因為會敏感﹗


去灣仔就有任飲cocktail~~但佢地又唔想走黎走去﹗


Justin就叫佢d fd去銅鑼灣,收左線後我同佢講我地唔飲啤酒﹗


又不耐煩了﹗


冷戰左一陣就決定去返灣仔﹗


JustinEugene、肥仔、PizzaSammiShirley同蘇菲~~


一行8人﹗


估唔到又係去返上次果個場﹗


一開始已經飲得好快~~


半杯半杯~~~


可能之前又無食飽,好快就去嘔喇﹗


sammi傾左陣同Justin既問題~~~


玩左好多games~~wing wing地﹗都唔知自己做咩﹗


成晚有條女勁唱歌,但把聲又好難聽﹗受罪~~~


有男有女搭台,好煩﹗都趕唔走~~


差唔多3點左右有一班人打架~~


我地唔理照玩﹗不過有人羅左d玻璃樽爆左之後衝出去﹗


D男人攬埋一齊,叫d人冷靜d、同唔好勞氣﹗


我地玩多左一陣,老闆話報左警叫我地走先﹗


好無引喇~~~


之後搭的士返屋企,仲響樓下飲左個茶﹗﹗


Rainy Day~~


沒有留言:

張貼留言