2008年7月28日 星期一

珠海 Day 2

訓到9點左右又係時候起身食早餐喇~~~~


不過個早餐都係無咩野食﹗



check out左之後去左圓明新園附近食個飯﹗


好似食左好小野不過都有一半食唔哂﹗


唔好睇呢間野好似唔靚,不過d野食都ok ga wo~~~



響門口影返2張相先~~~~


右下角我地身後既係長城,個導遊過如果行到尾要一個鐘﹗


咁熱唔係行呀~~~


個導遊係我地用一人$20租車包既~~



覺唔覺得d相有d怪呢~~~


就係因為我大頭蝦明明尋日影左好多相﹗但都唔記得羅定後備電﹗


已經唔係第一次ga la~~~上次poon yu又係咁﹗


好彩天氣都好好﹗d相都ok~~~


不過又唔記得羅眼鏡同遮﹗唉~~都唔知帶去做咩﹗﹗



圓明新園同夢幻水城係珠海最出名既~~~


雖然佢唔係好大不過佢有好多表演﹗


仲有覽車上山頂﹗不過我地無坐呀~~


因為佢包上去唔包落黎﹗同埋我地睇左好多表演都無咩時間~~



最上3張: 香妃傳奇


中間3張: 皇帝選妃


下面3張: 公主選駙馬同埋編鐘樂舞


其實最精彩既應該係<<大清王朝>>同<<大清海戰>>


不過5點幾開始落大雨﹗果2個show係7:30同8:30先做﹗


我地見6點停左雨咪急急腳走lor~~~~


同埋好想快d去威尼斯check in~~~



不過返去之前當然要食d野先啦﹗


我介紹左之前食過既新口岸葡國餐廳俾Justin~~~


因為成日都行黎行去都無咩胃口﹗


Justin話個鴨飯好好味﹗


2 則留言:

  1. 乜圓明新園咁似北京既?
    wei,妳經已被選中,去我個 blog 度睇下啦~~

    回覆刪除
  2. 係呀~~佢係防照北京果個整出黎ga~~~

    回覆刪除