2008年7月20日 星期日

赤壁

星期一見過Justin之後要星期六先見到佢﹗


因為佢要準備考試﹗


我六點左右去到佢屋企﹗


第一時間探左小葵子﹗


之後陪佢溫左陣書 (我都要開始溫書做功課喇﹗)


我諗對於佢黎講好多專業中文名稱係好難明白~~


8點幾就出去食野同睇戲﹗


響電影中心附近都無咩好食﹗


食左一間叫 仙桃源既台式食店﹗


不過好難食,點解d “老肉咁似我媽咪煲過湯dga????


個蟹炒包原來係打邊爐放果d蟹丸﹗


4粒要 $24蚊﹗我諗響樓下買可能 $2左右﹗


以後唔洗指意會再返黎食﹗


都係講返套戲先﹗


2個半小時﹗


我覺得景、人都拍得好靚﹗場面浩大﹗


Yahoo! 電影
 


不過我唔鍾意導演既選角、同故事鋪排


金城武不配合諸葛亮呢個角色﹗


好似差唔多到最後既一小時先開始赤壁之戰~~


不過我真係好欣賞 八卦陣呢一幕﹗


還是期待下一集吧~~~


沒有留言:

張貼留言