2008年7月7日 星期一

爸爸媽咪終於都返黎喇﹗

星期日當我響樓下同Shirley食緊野既時候﹗


媽咪輕輕地摸了我塊面一下﹗


眼前既爸爸瘦左好多﹗老左好多﹗


同一個月前我返大陸接出黎既果個爸爸明顯唔同左﹗


食完野之後我仲好衰咁去行左陣街﹗


買左對鞋就返去一家人食飯喇﹗


簡單既菜式只要係一家人一齊食已經好好喇﹗


一個月前爸爸180磅﹗而家得返160磅﹗


呢個數字實在太嚇人﹗


原本既肥肚腩一下子唔見左﹗


但爸爸仲係食得訓得﹗


係食得比以前小﹗但訓得比平時多﹗


上星期媽咪打電話黎﹗同我講爸爸話佢自己就黎死﹗


希望係爸爸既戲言﹗


我只係想一家人齊齊整整,健健康康﹗


今日會去Body check希望無事啦﹗


爸爸,你太令人擔心了﹗


沒有留言:

張貼留言