2008年7月7日 星期一

把握現在,展望將來、忘記過去

最後Justin tum返我,我地都係無分到手﹗


我明白每一個人都有過去﹗


而我同你一齊既時候我已經接受左果個以前花心既Justin


我唔係到而家先care你果個好花既file~~~


我係諗點解連果小小野都要騙我﹗


我真係唔識點講﹗


但我個心又再hurt一次﹗


可能我34次既疑慮已經令你覺得好煩﹗


但如果我唔重視你我唔會連d 小小既野都記在心﹗


我只想大家好好溝通﹗


我珍惜而家我同你所建立既感情﹗


絕不輕言放棄~~~~


除非我地已經唔再愛對方﹗(呢句係eva教我既﹗)


沒有留言:

張貼留言