2008年7月5日 星期六

水汪汪的咖哩飯

星期五放左工就過左去銅鑼灣等埋Justin響太古過黎﹗


我地就去左睇澳門既package~~~


因為威尼斯人個package我地book唔到﹗


所以又係要分開酒店同船飛book喇﹗


不過住威尼斯人真係好貴呀~~~


珠海果間都貴左﹗


行程:


Day 1: 澳門 (漁人碼頭、旅遊塔、睇波、夜晚過去珠海昌安假日)


Day 2: 珠海 (圓明新園/珠海夢幻水城﹗) 澳門威尼斯人


Day 3: 威尼斯人、新埔京Buffet


行程真係一d都唔緊﹗希望可以玩得輕輕鬆鬆啦﹗


睇完我地就去左食Justin話好好味既咖哩~~~


不過唔知點解今次就水汪汪﹗


我地2個細細聲話唔好味,點知俾個職員聽到﹗



我的雞亦



Justin的牛腩


佢就堅持要換過第2碗俾我地﹗


雖然第2碗都係一樣水汪汪﹗


不過服務搭救﹗(Justingei~~)


星期五係阿芝最後一日返903 喇﹗


佢要去外國讀書﹗主持唔到節目﹗


我真係好鍾意聽5天精華遊ga~~~


有左佢晏晝時間真係過得好快﹗


由以前唔鍾意阿芝到而家真係好唔捨得﹗


有緣再聚﹗


沒有留言:

張貼留言