2008年7月25日 星期五

愛的紋身

食buffet果日咁岩睇到呢一段新聞


其實都唔係新聞ga la~~~


濱崎步同長瀨智也一齊左七年之後分左手,佢將原本既半個心紋身變成一個﹗



其實我覺得佢地2個好襯﹗7年亦都唔係一段短既時間~~~


睇到呢張相心入面有一種特別既感覺﹗


係覺得好甜??係覺得好傻定係覺得好可惜呢????


係咪當2個人一齊既時候都會想用某一些東西去紀錄住???


但往往就係呢d紀錄會帶俾人無限既傷痛~~~


曾經2個人係如此的要好﹗


到底係咩令到佢地2個分開呢???


不過應該每個人分手既原因都有不同﹗



有好多人都話紋身係一件好蠢既事﹗


因為無人會保證可以一生一世﹗


不過無論點,我相信佢地2個都曾經快樂過﹗


哈哈﹗放心我無諗過要紋身﹗


係覺得2個人係咪要留d野俾對方呢??


原來以前真係曾經有一個女仔為左Justin去紋身﹗


但好快佢地就無一齊lu~~~


到底果個女仔而家有無後悔之前咁傻呢???


不過愛一個人就係會做出d出人意表既野~~~


我相信佢當時一定好愛Justin﹗


我唔紋唔代表我唔愛佢﹗係用另一個形式去愛﹗


我會用我既紋身槍去紋一個好靚既紋身響Justin個心度﹗


傻瓜


PS: 尋日岩岩做左第15次既Facial~~~


今次換左第2個女仔﹗


比之前好左d,不過都仲係有d痛~~~


面面快d好返﹗


1 則留言:

  1. 我都覺得d人好傻 if 係為另一半紋身的話
    如果將來分開, 我相信會係一個傷痕多過一段回憶....
    [版主回覆07/30/2008 09:07:00]係呀~~有好多野都可以表達到愛對方ga ma~~~如果分左手仲要對住個紋身就真係好慘喇﹗><

    回覆刪除