2008年9月18日 星期四

東京迪士尼 1

日期: 9月17日


呢日係我地響日本果5日天氣最好既一日﹗


之前2日都天陰陰、之後2日就有d雨﹗



8點半起身9點出門口喇﹗見仲有小小時間去買個早餐先~~~


都幾好味~~



點知去到Bus Stop又話今日好多人,最後一架車都Full左~~


咁我地就搭JR去喇﹗新宿出發去東京站之後轉車去舞濱﹗


點知響東京站轉車要行勁遠,唉~~~仲要唔知到左舞濱站,好彩好多人落車我地先知要落車﹗


11點終於都黎到喇﹗後面果間唔知係咪酒店呢??好靚呀~~



點解D車同Train都係咁得意既??


好喇去到門口喇﹗



咁岩見到小木偶,影張相先﹗



咁岩又係Halloween開始,所以好多Halloween既佈置~~


其實個門口已經好靚~~~



入左去玩既第一個遊戲叫Prates Caribbean (排左4個未左右,覺得好快﹗)


係坐響船度睇四周圍...我當然覺得OK好玩啦﹗


不過好搞笑響入面有間餐廳ga~~~



第2個遊戲 Jungle Cruise~~~


BB車都有位俾佢地泊真係好搞笑﹗



其實同香港Disney無咩分別﹗


排左都係半個鐘左右﹗都唔算好熱~~



天氣真係好好~~~


個天好藍~~~



日本人真係好神心~~佢地真係會扮鬼扮馬去著哂公主衫,扮哂Disney 既主角﹗


好專業﹗唔講真係以為佢地響果度返工~~~



上面果個過山車Justin好想玩,不過好哂又好多人排我地羅左快證就去排第2d game喇﹗


(可惜到最後我地都無玩,因為...)


支雪條好得意呀﹗都幾好味ga~~~



第3個Game又係坐船,好大架ga~~~


有小小風,好舒服﹗



好鍾意呢張相~~~



沿河風光都好靚~~



之後又排隊玩第4個game...排排下有Parade睇﹗可惜太遠喇~~



呢個game令我開始覺得多人排左可能有一個鐘呀~~~



買左個Minnie既頭飾~~~


座城堡真係好大﹗大過香港好多﹗


真係好鍾意Disney呢d童話式既主題樂園~~~


沒有留言:

張貼留言