2008年9月16日 星期二

橫濱

日期: 9月15日 零晨1:30 分 Japna Airline



9點半就同Justin出門口,去機場喇﹗


11點到左機場,點半起飛﹗


我都幾鍾意JAL,個飛機餐都OK好味﹗


Justin話個冷面好好味,我就鍾意個粥﹗夠暖胃﹗



4個鐘既機程我諗我訓左3個字左右啦﹗(次次零晨機都係咁﹗)


不過睇住個天越黎越光,d雲一層一層都幾舒服既~~~


window出面仲有一個圓形冰環﹗



落機係響International Terminal 要坐Bus去返Terminal 1 再坐Bus離開機場﹗


個International Terminal 真係好細﹗><



Terminal 1 就大好多,又有野食﹗


不過當時只係7點半,好多都未開,我同Justin決定坐Bus先去橫濱~~~


大果個行李係我既,Justin一見到其實好嬲﹗話我做咩帶咁大個﹗


我知如果唔帶咁大個我一定會唔夠位,我就同佢講返黎你就知ga la~~~



7:50 出發去橫濱lu~~~ (大概一個鐘時間車程﹗)


落左車都唔係好知行去邊,搵左一陣就見到Bay Quarter﹗過去睇睇先﹗



9點咁早當然咩都未開啦﹗


於是響便利店LAWSON買左個早餐 (2個飯團1支氣水,我個梅味Justin個三文魚味)


之後10點就搭JR由橫濱站去新杉田站再轉無人架駛列車去鳥濱站既Bayside Marina Outlet


好搞笑話說我地連點買飛都唔識wo~~~


架售票機又搵唔到鳥濱站,(我地以為好似香港咁係搵返個站之後入錢﹗)


最後問人先知原來係睇左上面果個圖睇左去果個站幾多錢先再入錢﹗


真係笑死人喇



根岸線3號月台,見有車即上﹗


到左櫻木丁站,全車人落哂,2個傻人仲好開心咁影相﹗(心諗好野無人﹗)


點知架車又由櫻木丁駛返橫濱站﹗


我地都唔知發生咩事,而家諗返都好想笑﹗


原來方向岩都要睇清楚到唔到你去果個站﹗


就係咁我地經過左3次橫濱站同櫻木丁站﹗


去到新杉田站就轉無人架駛列車去鳥濱站...



幾經辛苦,2個人拖住2個大行李箱11點終於都到鳥濱喇﹗


經過天橋、經過棒球場一直行終於到Bayside Marina Outlet (其實要再行入d先有野行﹗)


第一時間當然係搵Locker啦﹗不過太細喇﹗一諗起要羅住咁大舊野我地真係......


好彩最後都俾我地搵到﹗行左一陣12點好肚餓喇﹗



好肚餓呀~~~


我: 海鮮飯 Justin: 雜錦壽司


都幾好味,同埋都幾平﹗ $26xx Yen



呢個Outlet真係好大﹗行到死死下﹗


其實都幾多品牌,XGirl、XLARGE、Puma、Lacoste、Levis、Fred Perry.....


不過我無咩睇岩﹗咩都無買......



成個Outlet個Design都幾靚﹗


可能果日係敬老節公眾假期有好多人都帶埋狗狗,好得意﹗﹗


行到支力仲食左個雪糕﹗好好味﹗



11點行到4點,真係支力到咩咁呀~~~


之後就由鳥濱站返去新杉田站再去橫濱站再去me na to me lai站﹗


(寄左行李響橫濱站﹗)



6點終於都到喇,見到遠處Cosmo World既摩天輪﹗


好得意﹗個摩天輪應該有60格,一秒一格﹗



好彩Cosmo World係免費既.....玩一個機動遊戲先俾一次錢﹗


不過到最後我都無玩到,因為諗住去台場先玩 (點知到最後都無去到﹗)


後悔呀~~(由上面望落黎一定好靚﹗)



其實主要機動遊戲係響另一邊要行過條橋﹗太遠lu~~~


呢邊得d mini game~~~


我地影左貼紙相...heeheehee~~~


仲好抵 400Yen



同埋好多款﹗


好靚呀﹗



at!!!!


Queen's Square


Porter Tower (原本諗住上去睇下橫濱夜景,不過原來要收錢都係唔睇lu~~)



7點半就返橫濱再轉高速車返涉谷再轉JR去新宿


返到新宿想食拉面,之後就一直搵一直搵,到9點半先食野﹗


博多天神拉面﹗


我: 叉燒拉面 Justin: 木耳拉面﹗


個湯好好味呀~~~仲要好平﹗ 500 Yen~~~


食完當然要返酒店休息喇﹗


2 則留言:

  1. 你地影既貼紙相好靚好搞笑呀d 動作~
    仲有個摩天輪好靚~~good!!

    回覆刪除
  2. 公主~~如果你留意下果d字你會覺得仲搞笑~~~
    係呀~~果度真係好靚﹗好後悔無去坐

    回覆刪除