2008年9月8日 星期一

可立小學1997年畢業生

佢地係一班我識左1X年但一年都未必會打一次電話見一次面既小學同學~~


其實感覺好得意﹗


我地係97年畢業,但隔左8年先第一次見返佢地﹗


今次係呢11年黎,第3次見.....


(其實有幾個我連名都唔記得左~~)



唔知係咪個個都一樣,小學時都係叫全名~~~


見返佢地真係覺得好得意~~~



8個人大食到呀~~~


呢度只係一部分ja~~


記得第一次見佢地話唔敢叫太多野食,怕嚇親我地﹗


之後2次都食勁多,真係有點兒恐怖ga~~~


呢間係觀塘青葉日本料理﹗雖然係任飲任食,不過味道真係好一般﹗﹗


好多都無味~~再唔係就好鹹~~~


佢地話d西瓜好味就叫人地差唔多俾左一個佢地食﹗﹗



呢2個係小學時大家最fd既~~~


多謝你地帶我認識學校以外既世界


不過......唔緊要啦﹗


大家大左都各有各既世界喇﹗



班男仔就應該熟d,平時會多d出去玩~~~


其實耐唔時見下,笑下,回味下細細個果時既野都唔錯呀~


搵唔返小學張班相tim~~


4 則留言:

  1. 係叫全名架.... 雖然都會叫下英文名... 不過好多時都好自然叫全名架... 哈哈~~~~
    emily

    回覆刪除
  2. Emily 你都開左Yahoo Blog呀~~~好野...heehee
    得閒多d黎留言....

    回覆刪除
  3. 唔好話小學丫, now我玩開果班中學同學, 都係叫全名, 好好笑!!!
     

    回覆刪除
  4. 哈哈﹗中學我地叫英文名喇﹗叫全名感覺真係好搞笑~~

    回覆刪除