2008年9月19日 星期五

涉谷、池袋

去築地又係要好早起身~~6:30﹗(之前果晚應該差唔多1點先訓﹗)


7點就出門口喇﹗其實仲係好支力~~~



8點左右就到左築地市場站~~



好多鋪頭,不過唔識同佢地溝通,無即時叫佢地切俾我地呀~~~



行行下終於都搵到d壽司鋪喇﹗壽司大真係好多人呀~~~


我地揀左 <<大和壽司>> 叫左一個set 好似 3500 Yen唔知有幾多件壽司同一個卷


仲叫左其他壽司﹗


哈哈﹗其實我地都無理價錢係咁叫~~~


最令我難忘既係海膽壽司﹗


真係好甜好好好好好好好好味呀~~~~


好似食左 6000Yen﹗



我覺得一場黎到無理由食咁小ga ma~~~


於是又去左第2間<<脂文>>,叫左2個魚生set~~~


好靚﹗不過咁早食魚生都唔係好慣﹗


一個set 3500 Yen﹗加埋之前果個應該呢個早餐食左大概 $1000港紙


原來都幾貴wo~~~


食完都10點喇﹗


我地之後行去JR既時候經過D生果批發,見到好大粒既巨山峰提子買左1 Pack


返到酒店都11點半,洗左幾粒提子黎食,真係好好味~~


真係好似飲巨峰咁ga~~Justin話好似有小小酒味﹗


休息一陣之後又出發去涉谷喇~~



12點半到左涉谷,之後就去左行藥房~~


一間就買左sofina base 2支、Sheseido既捷毛夾、梳同眼線液,Kate既eye shadow~


其實我係想買眼線筆ga~~可惜羅錯左﹗不過唔緊要啦﹗當試下新野﹗


再去另一間藥房買左雪肌精洗面、化妝水同乳液,Esprique既粉底 (個sales話呢隻係日本No. 1既粉底試下都無壞呀~~


之後點半就去行 109﹗點知行行下我對拖鞋個口裂左 (日日行咁多路,真係對鞋都頂唔住﹗)


Justin就去搵膠水俾我痴返對鞋﹗真係唔好意思要Justin走黎走去﹗


唉~~搞到我都無咩心機行喇﹗



行到3點半又去食野喇﹗


原本諗住食築地回轉壽司,不過今朝先食完﹗


又見到對面就係我地本書有介紹既牛角食堂﹗


我叫左個牛肉,Justin就叫左個牛角定食﹗


都幾好味﹗不過就唔夠lum~~~


之後再行埋109 Junior同附近既鋪頭﹗又影左貼紙相~~~


(不過未影相遲d upload返﹗)



6點左右就過去池袋喇﹗


行左好耐先搵到Sunshine City﹗


不過又係行行下無心機﹗(可能真係太支力喇﹗)



7點半就係咁e行完Sunshine City~~


食左個"權"頭咁大既燒丸子﹗


之後就去行Parco同 P Parco


Parco係類似Sogo既百貨公司~~


P Parco就Cheap d 不過個style都唔岩﹗


想買個Porter袋 / 銀包同埋要幫fd買,可惜呢間Porter都無咩款~~



9點半就返到新宿喇~~見到百果園有得買串住一片既哈密瓜咪試下佢~~


好好味,好甜﹗


見到個公仔好靚﹗Justin想夾俾我﹗


我鍾意紅色頭套果個呀~~


可惜夾左 2000Yen都夾唔到﹗


我既戰行品﹗(好似成日都係行女仔野,搞到Justin都無咩買到野﹗)


返酒店休息左一陣﹗又落街搵野食喇﹗


我好想食日式火鍋,不過11點好多都山左門喇﹗


我地一路行一路搵,見到好多女人響街度等客﹗


咁岩我掛住影相Justin行前左去幾步,就有個女人想走埋去佢度喇﹗


嚇得我呀~~~


好彩我即刻跑埋去,果個女人都自己走開左﹗



12點喇﹗最後都係食左附近既一間居酒屋﹗


北之家族﹗Justin又學人飲酒﹗真係好難飲﹗笑到我死﹗


有長腳蟹蟹腳、秋刀魚、幾串串燒﹗


都好好味﹗


其實109 d 野都幾岩我,不過我真係無咩心機行,所以最後今日全日都係買左化妝品only~~~


其實我去完Disney果晚整唔見左隻Con,但我又無Spare﹗


所以之後果2日都係帶眼鏡﹗


1 則留言:

  1. P PARCO 在那裡?
    [版主回覆03/22/2010 17:48:00]在Parco 隔離,不過真係無咩睇ga ja~~
    都係留響SUNSHINE CITY果邊啦﹗

    回覆刪除