2008年9月17日 星期三

原宿

日期 : 9月16日


原本Plan左第2日就會去迪士尼﹗


不過因為搭零晨機訓得唔好,第一日又行好多﹗我地訓到10點半先起身﹗


11點出門口喇﹗點知去到Express Bus Station 先知原來巴士只係服務到9:50


於是我地就決定改去原宿同涉谷


去之前當然要食個晏先啦﹗揀左呢間﹗真係好好味~~~



我: 蝦 + 豬天婦羅    Justin: 豬天婦羅


個蝦勁新鮮,好有口感﹗又唔油﹗


豬其實Justin果個大塊好多﹗


個汁係自己磨左d芝麻之後再加d醬油~~~個汁好好味﹗好香加埋豬扒真係好好好好味﹗



應該百幾蚊一個set...貴定唔貴???


把遮係尋晚買ga~~之後唔想羅住就放左響便利店門口,之後搵唔返lu﹗好彩好平jei~~



張相可能太細其實係Lumine, Flags, My Lord (可惜最後都無行到﹗)


好想再去返~~~



去到原宿站都差唔多點半喇﹗



由原宿站直行竟會到竹下通~~~


好多野買呀~~~


d人真係同橫濱好唔同潮好多~~~



d衫都岩睇好多﹗


又有好多唔同既野~~~



仲食左個班cake~~~好味﹗


不過我掛住睇skin care咩都唔理俾Justin食左大半﹗


唔覺唔覺行到5點喇﹗



日落中既原宿站﹗好靚~~~



原本想去明治神宮﹗點知原來5:30就close喇﹗我地遲左小小﹗


之後就諗住行去表參道見識下﹗


點知發現左Lafored....(女朋友叫我行﹗)


不過可能我地太支力喇﹗根本無咩心機揀~~~~


所以響果度無咩買到野﹗


之後去左Agnes b 我買左條手鏈,Justin就買左個鎖匙包俾媽咪~~



似唔似日本既街頭呀????



之後去左表參道山﹗


嘩...真係好高級呀~~~


唔覺唔覺又8點喇﹗連涉谷都無去就返新宿喇﹗



係時候食晚飯喇﹗揀左一間響小田急百貨附近專門食串燒既鋪頭﹗


因為語言不通搞到有一大堆笑話﹗


好彩﹗坐我地隔離果2位,1位係國語人一個係英文人﹗


佢地好好人呀~~幫我地Order,仲介紹我地應該食d咩食d咩出名~~


唔講唔知原來我地2個食既呢間串燒好出名﹗


不過咁多串我都唔記得左食過d咩喇﹗



左上角個師傅仔好得意﹗臨走識得同我地講 "謝謝"


右上角果個係咪好似一串肉串住粒蛋呢???


其實佢係一隻未成熟仲響雞媽媽肚入面既蛋連住條瑩養管(類似慈帶﹗)


而果碗就係有生蛋既泡飯﹗


雖然聽落有d恐怖,不過真係好好味ga~~~


個湯整到d蛋熟哂ga la~~~


呢餐好似 5xxx Yen~~~


佢地仲好好人俾埋電話我地話如果我地有咩事可以call佢地﹗


so nice~~~


食完差唔多10點半喇﹗



Justin手上既係戰利品﹗


有好多燈籠感覺好靚,好日本﹗



我地決定上返酒店放低d野先﹗


酒店附近都好多野行ga~~~



我戰利品: Boot、3對Shorts、連身裙、眼鏡、手鏈、卷髮器、3對捷毛


Justin戰利品: 外套、皮帶、牛仔褲、宵夜



之後就落返去行下﹗歌舞伎丁一番街﹗


24小時百貨,真係講得出咩都有,Cheap至幾十Yen貴至幾十萬Yen都有﹗


真係好搞笑﹗


有好多無料案內所﹗即係鹹濕地方﹗


同埋有好多男人響街度勾搭d單身男人..


1男1女去都算安全既...at least無人會問你野呀~~~



又行左一陣藥房~~


見到一間夾公仔既鋪頭﹗


Justin 一夾就夾到個Minnie俾我喇﹗之後用左 600 Yen 夾多個Micky﹗


一雙一對﹗


12點半喇係時候返酒店休息喇﹗


4 則留言:

  1. Welcome back~~~
    見到你d相好妒忌ar.....好想去呀!!!  你lunch食果間吉列野...香港都有架...我就唔知係唔係一樣個間....不過都係勁好味~~~
    快d update埋其他幾日啦~~~

    回覆刪除
  2. 好似響銅鑼灣有一間都係咁食法既~~不過就唔知係咪同一間﹗我都好想去試下﹗

    回覆刪除
  3. 勁喎, 夾到2個公仔, 一定好開心啦!!!

    回覆刪除
  4. 係ar... 銅鑼灣世貿同尖咀都有架....真樹好好味~~
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=5182
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=10055

    回覆刪除