2008年9月2日 星期二

濕地公園一日遊

而家先寫返放假呢個星期做過d咩,懶到呀


日期: 9月1日


地點: 香港濕地公園


人物: 劉爸爸、劉媽媽仲有Cherry



見放假又想多d陪屋企人﹗所以就一早同佢地一齊出發去濕地公園﹗


原本想坎昂平360,不過想等埋細佬一家人果時先去﹗



9:20 分出門口﹗我話搭西鐵﹗爸爸點都話搭巴士﹗


於是用左一個鐘先到天水圍~~~


呢個應該係天水圍公園~~~


食左個早餐,又係要轉輕鐵入去﹗俾爸爸激死﹗



其實輕鐵都幾複雜~~~好多個站都係天X天X,又係咩循環線﹗


我都知搭鍺方向ga la~~~不過好彩都係搭多幾個站﹗


11:50終於都去到濕地公園門口喇﹗


成人: $30一張票


我行哂之後覺得都幾抵~~~


一入到去係一d人造動物展覽~~~


再行入小小就有大魚缸,當然無Ocean Park咁大咁抏啦﹗


之後仲見到2條鱷魚,開頭爸爸話係假既~~~之後先知原來係真﹗


不過就唔係媽咪想見既貝貝~~~



上到一樓就有絃部望遠鏡﹗可惜無咩雀仔睇﹗


工作人員話冬天會多小小﹗12月到2月啦﹗



之後經過貝貝屋企就係室外教育徑~~


可惜太熱見唔到貝貝﹗



室外好大﹗又有好多種植物,當然仲有最鍾意我既蚊啦﹗


咬左我2x口﹗



爸爸一個人唔知睇緊咩魚呢???



我覺得呢條橋同後面個景好靚~~~



再行出d就係荷花池~~~



好靚呀~~又有唔同色~~不過唔係好大朵


再行遠d就係紅樹林同浮橋,不自覺諗起米埔


其實附近有3間觀烏屋,不過我地都無去到,因為太熱同埋而家都唔多雀仔﹗


之後就再行返入去室內,又經過貝貝之家都係見唔到貝貝~~~


而家濕地公園有個人類文化展覽~~


入面有好多影片睇﹗


我仲同媽咪玩左滑浪飛船 (好似海洋公園動感影院﹗)


哈哈﹗$30玩呢個game都拭返lu~~~


原來我地一日用差唔多 300升水而落後國家每人每日用 10升左右...


即係我地用一日就等於人地用一個月﹗


我地真係要好好珍惜食水﹗(Justin你唔好再開住水喉刷牙啦﹗)



仲有個愛蛙展覽~~我由細到大都最驚青蛙﹗


不過陪下媽咪都OK gei~~~


臨走前當然去睇多次貝貝啦﹗雖然無咩特別~~~


我覺得佢好肥~~~


原來佢比之前我地睇到果2條更 "空" 惡~~


所以佢要一個人位﹗真慘~~~


好喇﹗咁就過左一日喇﹗


沒有留言:

張貼留言