2008年9月20日 星期六

淺草、上野、新宿


又係8點起身~~因為要去淺草同上野仲想再行下新宿﹗


哈哈﹗好白痴,我以為雷門係一庭寺廟,原來雷門只係一道門﹗


不過影相都幾靚ga~~~



好似轉左色仲奇怪左tim~~~



好似無整過野自然d wo~~~



入到去就係仲見世通,好多手信賣,不過真係要間間都睇下,因為價錢間間都唔同﹗


我地食左新鮮出爐既人形燒真係好好味、仲食左炸曼頭同埋團子~~~


不過點解團子係鹹既??????



再直行就會見到淺草寺,真係好有日本味呀~~~


如果可以下次再黎日本我一定會去多d寺廟﹗



我地真係有洗手、買香、求簽...


我同Justin都係Good Fortune同埋我地2個都覺得支簽講得都幾岩~~


見仲有時間我又去左藥房因為仲有MJ既野未買﹗


幫Sammi買左支Mascara、自己就2支Lip Gloss、一合煙脂﹗


真係好平~~~



11點半就食左三定、旅遊書話 "一淺草、二觀音、三三定"


咁當然要試下啦﹗一個天婦羅定食,有魚有yao魚有蝦同茄子﹗


一個蝦天婦羅、一個野菜天婦羅﹗


都好好味~~~真係未試過響日本食到一餐係我唔鍾意既~~~



淺草再見lu~~~~



12:30到達上野,只係行左AME橫~~~


去左二木之果子,買左激多零食﹗



3點就由上野返新宿喇﹗


我地決定連酒店都唔返響Locker放低野就去e世單~~


不過行左陣覺得唔係好岩就去0101﹗


我地之前果日已經買左去機場既巴士,6:00 鐘車﹗


行埋0101 (其實都幾岩行﹗) 就返酒店執野喇﹗


野食裝左一包紅白藍﹗


雖然係好樣衰﹗不過無法啦﹗


Justin終於都話我另識得帶多個袋同帶咁大個行李箱﹗


我地連最後幾分鐘都要用埋,執完野仲要去酒店隔離個100Yen Shop買多小小野﹗



7點到左Terminal 2﹗真係大過International Terminal好多呀~~


又坐Bus去Check in 喇﹗


見仲有一個鐘於是就去食左個咖哩飯﹗


當然唔可以同呢幾日食既野對比啦﹗


上機前去到Duty Free Shop我又買多個Anna Sui既鏡﹗


再見喇日本﹗



我同Justin響上野既戰利品﹗


食極都食唔哂~~~



Justin送我返屋企,我要同佢個行李箱裝住d野食﹗


不過仲係唔夠位﹗


3 則留言:

  1. 你地d 零食多到可以開舖頭喇!

    回覆刪除
  2. 請問 100 丹店在那酒店付近呢. thanks.

    回覆刪除
  3. 哈哈﹗Emily唔好講得咁誇~~~
    新宿太子酒店隔離pepe百貨

    回覆刪除