2008年9月13日 星期六

與之前同事BBQ@南華會

約左差唔多成個月~~~


尋晚終於都同左之前班同事出黎玩~~~


雖然我走左大概半個月,不過有D人走左都成個幾月,有D仲幾個月﹗


我5:30已經去到公司,等左差唔多一個鐘先走得﹗真係要多得" 大羅由"


唔知點解見返D同事好開心~~~咁當然只限於某幾個啦


仲唔到仲會俾人問 " 返黎探我地呀~~哈哈﹗"


一行7人﹗



蛇哥、Dereck、Franscis、Emily(my best friend) 文哥同Andy哥


不過就覺得野食唔夠多款同埋一般好味﹗


得燒金姑同雞亦ok~~~



Heehee~~同Emily一齊食野~~~


辛苦哂,成日燒雞亦同豬扒俾我地食既Andy哥﹗



家好月圓???? 咁我係邊個先~~~


太熱搞到要分界~~~


睇下個火幾旺﹗﹗


燒到最尾我地將餘下既肉一堆咁放響鍚紙上面燒~


哈哈﹗



我個頭咁Ugly既~~~


呢3個都唔響果間公司做喇﹗﹗


大家都對我好好﹗好錫我﹗又試勁笑公司d低能野~~


好希望下一份工都可以有咁好既同事﹗


去日本搞到無得去interview....咁我會唔會搵唔到野做嫁?????


不過如果佢覺得我係合適,一定會再call back~~~


PS: 多謝Emily響台灣買返黎既手信



我想要屁味多d wo~~~不過be happy都好緊要


2 則留言:

  1. 當晚係非常非常之熱,熱到冇晒胃口食野!下次出黎要打邊爐,唔要燒野食喇!!
     
    哈哈,咁攪笑既,你地個個都想要屁味架!唔通屁味真係正d

    回覆刪除
  2. 咁叫Andy哥快d再約啦

    回覆刪除