2008年9月10日 星期三

Pink Salmon Cafe & Restaurant

而家每一日既生活都是起身食野搵工睇電視~~


好彩仲有朋友同Justin放左工陪下我﹗


唔係我一定悶死﹗(其實我係好怕唔知自己做咩ga....)


為左陪我要你講大話唔好意思呀~~~


Carmen無事嫁,阿子~~~


響黃大仙等埋我就一齊過旺角


其實之前Justin已經問朋友仔借左3本去東京既書


但我好想要有一本屬於自己既~~~同埋鍾意下面呢本個封面好靚﹗﹗


之後就去左油麻地食Pink Salmon~~~


我地叫左2個set~~


mine: 餐包 + 沙律 + 天使面 + 熱檸茶 + 心太軟


Justin"s : 餐包 + 龍蝦湯 + 西冷扒 + 熱檸茶 + 士多碑利果凍



點解要係去旅行之前搞到個頭咁


成個生意佬咁~~~好忙wo~~~


恭喜Justin成為Team Leader好叻呀


塊包好脆我覺得最得意係點果個三文魚醬~~~


味道都幾好~~~



個龍蝦湯個味有小小怪,不過加埋個so皮都OK~~


個西冷就一般雖然好軟不過就無咩肉味~~~


原本係叫左三文魚天使面,點知講錯左個號碼~~


個軟hoc crab好大,不過成隻炸就太熱氣太油都食唔哂~



甜品心太軟都ok~~不過就無上次La Bons Cafe咁正~~



好細杯既士多碑利果凍,不過心太軟太甜搞到無咩味~~~


食玩買東京天書~~


沒有留言:

張貼留言