2008年9月4日 星期四

80分鐘死亡直播 (REC)

星期工過左去太古等Justin收工之後食埋野就睇左 <<80分鐘死亡直播>>


如果話得人驚就唔算﹗


不過佢係第一套令我睇到差d嘔既戲~~~


Yahoo! 電影
 


又係第一身既拍攝手法﹗


Yahoo! 電影
 


梯間走上走落,令人感到好不適~~~


雖然只有80分鐘﹗


不過我睇到60分鐘左右就好辛苦~~


之後都係伏響Justin個身度﹗﹗


故事都唔多講喇﹗


精彩??? um.....not my cup of tea


睇完之後仲要Justin陪我由太古行到北角﹗我先舒服返小小~~


恐怖片下次都係唔好預我喇﹗


沒有留言:

張貼留言