2008年9月18日 星期四

東京迪士尼 2


又係同城堡合照~~~



2點半喇﹗見小小世界無人排又玩左﹗


其實真係同之前d game好似都係坐船仔~~~


不過我覺得都幾得意~~~



響城堡下面經過就會到另一邊~~~


Tomorrow Land



真係日同夜都好靚~~~



3點半先食野,已經好肚餓喇~~~


食左個Pizza Set有一塊Pizza、一杯飲品仲有幾粒Puff﹗


其實我覺得個頭飾唔係好襯,不過覺得呢個最靚~~~


如果張相係原本隻色就會睇到我右下角個鼻紅哂...(排隊玩巴斯光年﹗)


左下 :食完野排隊玩SpaceMountain,仲勁排左個半鐘~~~


響香港都玩過呢個Game (不過我係去左3次先玩過1次﹗)


我係好怕玩過山車,好辛苦﹗最怕響好高跌落黎,SapceMountain仲要唔知幾時落,我仲更加驚,咁我一辛苦就要大聲叫,點知玩緊既時候Justin叫我唔好叫,佢聾喇﹗(我都知我叫得好大聲,但我唔叫又會好辛苦~~~)


玩完就忍唔住喊喇﹗(我想叫又唔敢叫,好辛苦﹗)


佢猛問我做咩喊,點解喊,但我真係講唔到﹗


佢同我講佢好憎同我去Theme Park因為同住我一齊咩都唔玩得,一個人玩又無意思~~佢已經陪我玩左好多個低B game~~但我都已經盡左力,我努力叫自己唔好驚,但我真係做唔到﹗所以如果下次一齊去旅行都係唔去Theme Park喇﹗其實去poon yu同韓國都發生過類似事件~~~所以就算我地有火山果個game既Fast Pass我地都無玩到﹗我唔想Justin失望,但我又做唔到﹗算啦﹗2個人點都會有d野係唔夾ga la~~~都無辦法﹗


我連呢d咁渣既game都驚,如果去到其他真係唔敢想像~~~我真係驚自己會死﹗



第6個Game巴斯光年﹗同香港一樣﹗原本以為自己玩過咁多次一定會贏,點知同Justin同分﹗


第7個Game Micro Adventure 即係3D,都係香港果個靚d~~~



夜晚真係好靚~~~


大家留意下中間果張相呀,好多鋪d貨架都空左ga~~因為真係超多人買一大袋手信﹗



我地去到一個玩mini game既地方﹗好低B﹗


試手力、比賽單車、踢足球...總之就好低b﹗


仲有紀念金幣,我扭左3個~~~



仲有Night Parade......都係好靚~~


其實我真係唔明點解明明係星期3都可以咁多人...


睇埋煙花,我拍左video所以無相﹗


有心形,真係好得意~~~~不過得3分鐘就小左d~~~



差唔多9點就走喇﹗因為仲要去都廳睇下東京夜景~~~


舞濱返新宿之後再搭JR去都廳前站﹗


10:30就唔俾人入,我地10:20分先上到去﹗真係好險﹗


其實我地搵唔到個入口,好彩日本人真係好好,佢地幫我地打電話問﹗雖然最後都係問返d 實Q,不過真係真心覺得佢地好好人﹗



真係好靚ga~~~~靚到唔識點形容~~~



11點先返到新宿食野,Justin話食冷面,於是就去左酒店附近既思之橫丁﹗


其實我都唔知點叫,亂點一番﹗所以唔好問我食左果個係咩﹗


好彩都好好味~~~


我個面係熱既,個溫泉蛋太生,有個湯熱一熱就岩喇﹗


不過食食下佢放左d湯響我前面,我見d人食哂之後會倒落個碗度,哈哈,可惜我都食唔哂,所以無理到﹗


我記得個我個面好似 400Yen左右﹗好抵~~~



Justin話要將呢幾日買既野影一張大合照﹗


響Disney買左個唐老鴨糖、Minnie頭飾、一大包脆脆....


人真係好易受其他人影響,本身我都無諗過買野之後見咁多人買,我又忍唔住都買返d....


雖然係有d唔開心,不過唔緊要啦﹗都過左去﹗


2 則留言:

  1. 我都係好驚玩過山車架....所以好明白你lor... 我試過上左車都頂唔順要落番車......勁驚離心力~~~
    不過有無覺得日本既space mountain係刺激過香港果個??

    回覆刪除
  2. 唉~~~我都分唔到邊個刺激d喇﹗總之都係好驚~~~

    回覆刪除