2008年9月6日 星期六

Happy Friday + Hot Pot

原來放假都唔係好開心~~


因為大家都返哂工,要等到收工先有人陪﹗﹗


雖然呢個星期都差唔多日日去街﹗哈哈﹗


星期五去見左個Agent,希望佢會幫我搵到份好工啦﹗


又見又做test搞搞下整左2個鐘﹗不過見之前同左Emily仲有Andy哥、Francis食Lunch


笑下d白痴野都好﹗哈哈~~~


呢間公司我無野掛住,係掛住班同事﹗


見完工就返屋企煲左個湯之後就羅住勁多野去Justin屋企喇﹗


Happy Friday~~~


星期六一早就上去買野打邊爐~~~~



個爐同個煲都係我羅去Justin度ga~~~


都唔明自己做咩咁傻真係聽佢話羅個爐過去佢屋企﹗



算~~講下有咩食先﹗


好多不同種類丸~~


鮮蝦 (其實我都唔係好識點處理佢地﹗用水逐隻洗下,有幾隻仲係咁跳,嚇死)


肥牛,雖然唔係好多,不過我都都食唔哂﹗


yao 魚,唔該Carmen幫我地切左一個個圈﹗


菜、芋絲、豆腐.....



我最鍾意既鮮姑、金姑仲有Justin最愛既帶子~~~


2個人食左2個鐘,都仲有好多野未食﹗


好開心~~~~


簡簡單單的星期五六﹗


有人陪住就夠lu~~~~


2 則留言:

  1. 打邊爐 + 食肥牛係公主最愛之一.....
    睇見都好想食, 之但係減肥唔食得!

    回覆刪除
  2. 其實2個人自己響屋企打邊爐都幾舒服ga~~~
    食小小都唔會好肥gei~~~

    回覆刪除