2008年9月12日 星期五

冰皮月餅 + 日本行程

星期日就係中秋節 (我果晚會搭飛機過日本lu~~~)


我見得閒就同媽咪2個無無聊聊學人整冰皮~~~



其實上年我整過,不過都唔係好成功﹗


上年個綠豆蓉有好多一粒粒~~~


到今年有媽咪幫手當然d 蓉整得好好啦﹗



超軟超香超滑~~~


不過個皮就失敗左~~~


皮d粉我買左同上年唔同,唔知係咪我加錯左暖水﹗


搞到出黎好sticky同埋一舊舊~~~


不過媽咪堅持要整埋佢﹗


真係好Ugly~~~


當同媽咪搵野玩下都ok gei~


玩完之後就去左接Justin收工﹗


之後一齊返左屋企~~~


食埋野就開始傾去日本行程


我地只係傾左去新宿同澀谷既Detail行程 (有咩要行,有咩想食﹗)


大概行程如下﹗


Day 1: 羽田 --> 橫濱 (Yokohama Bayside Marina)


          mi na to mi lai 站 (at!、Queen"s Square、Landmark Plaza、紅磚倉庫、拉面博物館)


之後傍晚就由橫濱返新宿


Day 2: Disney


Day 3: 新宿、原宿、涉谷


(新宿我地揀左行01 Young、01 Man、e勢丹、Lumine 1 & 2、My Load 同埋Flag


食既就有天婦羅新宿 tsu na ba、武藏拉面、白木屋屋酒屋)


(涉谷就行Q Front、109、Parco、Rag Tag 食就去築地回轉壽司﹗)


Day 4: 上野、淺草、台場


Day 5: 築地、銀座、池袋


可能行程係多d,但準備功夫做多d點都好過去到唔知去邊呀~~~


更何況有Justin陪住一齊Plan,去旅行唔係去果幾日開心﹗


係去完同去前都會好開心﹗


未出發先興奮~~~


雖然我好開心,不過聽到朋友同女朋友分開左..都有小小唔開心


不過其實我都唔係好知係咩事~~~


2 則留言:

  1. 學人整冰皮咁勁!哈哈。
    期待妳日本之旅的photos!

    回覆刪除
  2. 可謂太樣衰~~我連相都唔敢影

    回覆刪除