2008年9月27日 星期六

鷹眼追擊 (Eagle Eye)

日期: 9月26日


響屋企休息左幾日之後終於都等到Happy Fiday~~


Justin放左工又黎左黃大仙接我一齊去旺角﹗


因為要佩返新Con (係因為Justin想幫我揀過第2個款)


haha~~~個款而家有d啡色﹗唔知帶出黎會似咩~~~


之後就去左上海坊食小籠包﹗


仲有素菜包、生煎包、樟茶鴨、荷葉包、豆沙鍋餅....


Justin話唔知畸解佢好想食包wo~~~


之後就去左睇<<鷹眼追擊>>


其實我以為未上畫﹗


原本係諗住睇<<二十世紀少年>>


不過個個都話要睇左漫畫先﹗haha~~


Yahoo! 電影


故事大概講述男女主角點俾神秘電話監視同控制﹗


其實睇預告既時侯已經覺得個故事幾得意﹗


到最後原來都係超級電腦﹗


類似 I-Robot 不過鷹眼追擊最主要係針對美國而I-Robot就針對全人類~~


我是被<<變形金剛>>特技而吸引我去睇﹗


的確有不小大場面但始終都係無變形金剛咁俾人驚訝既感覺﹗


星期六當然都係同Justin一齊煮下飯仔睇下DVD咁啦﹗


呢排都睇左<<Sex & the City>> <<軍雞>> <<X-File>>


下一套 - <<保持通話>>


沒有留言:

張貼留言