2008年9月22日 星期一

我返黎喇~~~

經過5日日本之旅﹗


我呢3日都係響Justin屋企過﹗


到今日先正式返自己屋企﹗


(佢有10日假陪左我9日﹗)


Justin病左呀~~~


上次又係去完Macau佢就病左﹗


真令人擔心~~~


好彩有我照顧左幾日都好返d﹗


5日影左千幾張相~~~


食左好多野﹗


買左好多野~~


行左好多路~~~


真係可能太疲勞喇﹗


出發果晚係中秋,不過我去左Justin屋企,陪佢食Pizza~~


所以到而家我都未食過月餅﹗


我仲買左個燈籠陪佢一齊賞月﹗



不過今日我跌左個燈籠出window.....


聽日開始打返<<日本之旅>>先﹗


點解休息左幾日仲係好支力既﹗


3 則留言:

  1. 嘩~~ 一齊相處9日....真係好幸福~
    我同王子七年黎都未試過連續見9日呀>_<!!

    回覆刪除
  2. 其實Justin差唔多一星期都陪我3-4日,但好似9日都24小時痴住都係第一次﹗

    回覆刪除