2008年10月1日 星期三

蛇眼

星期一晏晝去左見一間Agent~~


佢教左我好多野﹗覺得佢好勁呀﹗


heehee~~



之後就去羅新con喇﹗


Justin果日都收早,之後我地就一齊返左屋企食Dinner~~~


佢話我隻眼好似蛇眼﹗唔好纏死佢wo~~~


星期二11點去左好遠既一間公司interview


其實我都唔係好想做因為太遠同埋係一間好細既公司﹗


不過當去見下都好﹗


見完覺得個boss好好人﹗haha~~~


原來30號晚Justin要去Ocean Park 哈佬喂﹗


不過最後佢決定唔去,我地又一齊去左旺角睇左d package~~~


佢話1月又想同我去大板旅行﹗


台灣、星馬、菲律賓都想去﹗


不過6月又話去英國﹗一年點去到咁多地方呀~~~


真係好有錢咩﹗


是晚Dinner好好味,有自己整既羹、金姑九菜餃、Carmen既菜同雞比﹗


2個人仲好無聊咁砌返Justin細個果時d玩具~~



好多細細粒既人....



10月又開始喇﹗


一早就食左個英式早餐﹗



我只係整熱d面包同搽果醬﹗


唔知點解次次Justin陪完我,要分開我都唔開心﹗


3 則留言:

  1. 唔好唔開心, 分開完第二日會再見架麻!!!
     

    回覆刪除
  2. 哈哈..妳隻蛇眼幾嚇人喎!

    回覆刪除