2008年10月24日 星期五

不合適Customer Service

原本星期四一早要去灣仔見工﹗


不過最後我都無去到,因為感覺份工唔適合我﹗


呢份係幫一間好大既電腦公司做Customer Service...


(其實我係睇中人地係大公司﹗)


第一: 電腦真係會考起我﹗


第二: Customer Service我對酒店業有更大興趣,但酒店個返工時間實在..


於是我就同Justin一齊訓到差唔多2點﹗


中間有2個電話都係叫我見工﹗


一份係星期五去times square見一間business service centre


一份係星期一見政府contract工﹗


起身之後就食下野,睇下台劇 <<惡作劇2吻>>


夜晚就同Justin爸爸一齊食野﹗


其實見過 Uncle N95次﹗不過次次都驚驚唔敢同佢傾計﹗


佢地講緊隔離屋整緊個花園,佢地都諗緊整唔整好﹗


但前面個花園其實都好小會去打理,再整埋後面果個有邊個打理呢???


同埋保安都係一個問題﹗


隔離整左個魚池、種左10棵樹左右﹗仲有樓梯,其實都幾大﹗


而家仲放多左個類似屋仔既野﹗


咁Justin就話佢都想起返層樓﹗整完之後就同我一齊住﹗


哈哈﹗咁當然唔得啦,因為政府定左係整花園就只可以種花﹗


點可以起樓....


不過聽下都好開心lu~~~



如果日日都可以痴住就好喇﹗


沒有留言:

張貼留言